s Mammalaiffii: Blogin tulevaisuus

keskiviikko 2. syyskuuta 2015

Blogin tulevaisuus

Olen miettinyt nyt kesän aikana blogin tulevaisuutta todella paljon. Kesä tuntui jotenkin ihanan vapaalta, kun en päivittänyt blogia 4-7 kertaa viikossa. Vaan laitoin 1-3 postausta blogiin viikottain. Se tuntui hyvältä ja ehdin harrastaa muutakin kuin vain bloggausta.

Nyt lähipäivinä bloggauksesta on muodostunut minulle paineita, kun olen tuntenut itseni aikamoisen voimattomaksi ja väsyneeksi ja olen halunnut harrastaa muita harrastuksiani (kudonta, askartelu, väritys) enemmän. 

Välillä istun koneen ääressä tyhjä ruutu edessäni ja mietin, että mistä postaisin... ja pää lyö tyhjää. Aiheita, kuvia, ajankohtaista vai ei, mikä kiinnostaisi, mikä on liian tylsä juttu jne. Lopputuloksena tyhjä luonnos =\

Bloggaaminen on minulle yleensä hyvä pakokeino arjen pyörteistä. Saan ajatella muutakin kuin lapsia (vaikka he todella ihania ja rakkaita ovatkin, niin välillä kaipaa muutakin ajateltavaa). Bloggaaminen rentouttaa ja auttaa selkeyttämään omia ajatuksia. Näin siis yleensä!


Kuva: Fotolia

Nyt minulla on kyllä muutenkin jotenkin voimaton ja väsynyt vaihe meneillään. En oikein meinaa jaksaa mitään ylimääräistä. Vapaa-ajallani (kun lapset nukkuu) olisin vaan ja/tai nukkuisin. Ja kun minä olen sellainen, että en missään nimessä haluaisi alkaa blogiini kirjoittamaan mitään negatiivisia juttuja (tämä kyllä on, anteeksi). Sehän latistaa kenet tahansa, jos alkaa lukemaan toisen huonoa oloa yms. Haluaisin luoda yleistä positiivisuutta ja motivoida ihmisiä elämään terveellisemmin. Tämä ei tällä hetkellä valitettavasti onnistu =\

Joten... Olen päättänyt ensi viikon maanantaista lähtien pitää vielä ylimääräisen blogitauon, josko saisin voimaa jatkaa kirjoittamista. Olen tauolla loppu syyskuun ja palailen lokakuun alusta juttusille ja samalla laitan käyntiin Osaava Nainen -messujen messulippuarvonnan.

Tauon aikana häslään blogin ulkonäön kanssa, joten älkää ihmetelkö. Siitä tulee uudenlainen. Syksyinen ja positiivisuutta huokuva =)

Toivottavasti jaksatte pysyä linjoilla ja ette hylkää minua! Saatan kirjoittaa jossain vaiheessa jotain pientä, jos siltä tuntuu (mm. lastenhuoneen sisustuksen esittely)... Mutta en uskalla luvata mitään. 

Voitte auttaa paluutani sillä, että kerrotte tähän postaukseen, että minkälaisista blogipostauksista yleensä tykkäätte ja minkälaisia teidän lempibloginne ovat!

HUOM! Instagramiin päivittelen välillä kuvia. Se kun on samalla sekä blogin että henkilökohtainen Instani =)

4 kommenttia:

  1. Itselläni on blogiväsymykseen toiminut parhaimmin se, että kirjoitan vain, kun siltä tuntuu, ilman tavoitteita. Periaatteessa pyrin saamaan aikaiseksi 2-3 postausta per viikko, joskus tulee selvästi enemmän, joskus ajastan niitä useampia eteenpäin ja joskus nyt vain ei saa aikaiseksi mitään. Väkisin en tee mitään :)

    Tuskinpa lukijat mihinkään katoaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsemppauksesta :) Ehkä teen juurikin noin. Kesällä tein niin ja se tuntui hyvältä :)

      Poista
  2. Älä ota paineita ja sellaista pakkopulla fiilistä. Kirjoittelet silloin kun tulee sellainen fiilis. Ja ainahan ei tarvitse kirjoittaa edes kovin pitkääkään tekstiä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti tsempeistä :) Niin teen, kun olen pitänyt ensin tämän blogin ulkoasun muokkaustauon :)

      Poista

Kiitos kommentistasi =)