s Mammalaiffii: Unelmastani tulee vihdoin totta!

keskiviikko 19. elokuuta 2015

Unelmastani tulee vihdoin totta!

NYT! Nyt vihdoin olen tehnyt unelmastani totta tilaamalla itselleni järjestelmäkameran! Nyt vaan en millään meinaisi jaksaa odottaa, että posti sen mulle tuo, jotta pääsen harjoittelemaan sillä kuvaamista.

Eli nyt enää Turun Messuilla kuvaan meidän vanhalla kameralla ja sitten toivottavasti alan nopeasti oppimaan uuden kameran niksit ja pääsette ihailemaan entistä parempia kuvia, niin meistä ja meidän touhuista kuin bloggauskeikoistakin =)

Kuva: Amazon.com

Huomisesta mun pitikin teille kirjoittaa, kun olen menossa Turun Messuille bloggaamaan ja mua jänskättää ihan hurjasti. Eihän se todellisuudessa kovin ihmeellistä sinänsä ole; Tutustun messuihin ihan normaalisti, teen ostoksia jne. Mutta haasteena on löytää ne kaikkein mielenkiintoisimmat jutut ja varsinkin saada niistä kameralla mahdollisimman hyvät kuvat. Kuvat, jotka jo itsessään kertoisivat paljon tilanteesta.

Huomenna olen menossa messuille yksin ja se helpottaa hurjan paljon "työtäni". Voin käyttää kaiken tarvitsemani ajan juuri niissä kohteissa, joihon itse haluan tutustua. Aion käydä kuuntelemassa Paavo Nurmi -keskuksen luentoja: "Kannattaako elintapoihin vaikuttaa, vai olemmeko geeniemme vankeja?" ja "Mitä ja kuinka paljon - millainen elämäntapamuutos riittää ja kannattaa?". Aion käydä tutustumassa myös Digimaailman tarjontaan. Ja toki käyn ihastelemassa kaahaavia motoristeja häkissä ja eläimiä D-hallin puolella. Ja ihan ehdottomasti käyn katsomassa vinkkejä tervellisempään elämään hyvinvointihallin puolelta. Ja paljon paljon muuta... 

Sunnuntaina pääsen messuille toistamiseen. Silloin vien messuille mulle kaksi erittäin rakasta ihmistä: esikoiseni Inkan ja kummityttöni Annikan. Silloin mennään heidän halujensa ja toiveidensa mukaisesti. Silloin minä keskityn vain heihin =) Toki silloinkin otan kuvia, mutta silloin on perhekuvien vuoro.

Harmittaa vähän, kun uusi kamera ei vielä tähän reissuun ehdi mukaan, mutta seuraavalla kerralla sitten =) Minkälaiseltahan se kamera tuntuu kädessä? Onkohan se painava? Onko sitä vaikea hallita? Onkohan se vaikeakäyttöinen? Kääk! Mä oon ihan kysymyksiä täynnä ja oon niin täpinöissäni, että ihan kuin mulla olisi muurahaisia pöksyissä ;)

Jos törmäätte muhun messuilla, niin saa tulla juttelemaan =) 

Mukavaa messuilua niille kaikille, jotka lähipäivinä messuille menevät ja muille oikein mukavaa ja aurinkoista loppuviikkoa!

 

 

#turunmessut @turunmessut @turunmessukeskus #turunmessukeskus #messut #uusikamera #unelmastatotta #bloggauskeikka 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi =)