s Mammalaiffii: Elämäntapamuutos: YESDELI:n tilaus saapui =)

perjantai 12. kesäkuuta 2015

Elämäntapamuutos: YESDELI:n tilaus saapui =)

"Kauan" odotettu YESDELI:n tilaukseni saapui vihdoin. Tai eipä tuon tuleminen nyt kauheen kauaa kestänyt, mutta mun maltin tietäen, voi sanoa, että kauan ;)

Eli tuossa jokusen aikaa sitten kerroinkin teille ihastuksestani näihin tuotteisiin, kun löysin Yesdelin sivut ja bongasin toinen toistaan ihanempia vähähiilihydraattisia tuotteita. Mieleni olisi tehnyt tilata ne kaikki!! Mutta varat ei antaneet myöden, joten oli tyydyttävä vaan kokeilemaan muutamia ihania tuotteita.


Eli tilasin itselleni seuraavat tuotteet kokeiluun:

  • BBQ Possusnacks pusseja kesän illan istujaisiin.
  • Viljaton vvh siemenmix näkkileivälle, kokeillakseni mimmosta siemennäkkäriä siitä tulee. Jos ei oo mun makuun, niin sitten suunnittelemaan ja tekemään moista ihan itse alusta saakka =)
  • Erittäin vähähiilihydraattista Adam´sin siemenleipäjauhoa leivän leipomiseen. Kaipaan leipää, joten halusin tätä kokeilla. Edullistahan leipä ei tule olemaan, mutta se saakin olla leipä mun herkkuhetkiin =)
  • Vvh Adam´sin pizzapohjamixiä tilasin 3 pussillista, kun tolla tapaa saa tehtyä mukavaa ja nopeaa viikonloppuherkkua. Päälle voi laittaa vaikka tomaattipyreetä, äyriäisiä ja juustoa tms =)
  • Kaupan päälle sain sokerittoman suklaafonduen, joka toivottavasti on hyvää, koska mä en yleensä oo fonduen ystävä, jos kyse ei oo juustofonduesta ;)
  • Vvh tummaa Risoni riisiä eli karppiriisiä. Pakettikoko on toooodella pieni, joten ei siitä kauhean monesti pääse nauttimaan, mutta onpahan sitten kokeiltu ja sitten osaan sanoa, että onko karppiriisi yhtä hyvää tai jopa parempaa kuin normi riisi.
  • Vvh tummaa Fusilli pastaa. Sitä aitoa italialaista karppipastaa. Tämänkään koko ei päätä huimaa, mutta tiedonjanoni on tämän jälkeen tyydytetty. Pitäähän sitä päästä maistamaan aitoa italialaista pastaa ;)
  • Sokeroimatonta hasselpähkinä -suklaalevitettä. Tämän ostin puhtaasti leivontaa varten. Mun on pitäny jo pitkän aikaa tehdä karppikeksejä, joihin tarvin tätä levitettä. Ainoa juttu on, että oon ministi hasselpähkinälle allerginen, joten mun tulee pystyä pidättäytymään vaan yhdessä keksissä per herkuttelukerta, ettei tuu huippukutinoita ;)
  • Ja viimeisenä, mutta ei suinkaan vähäisimpänä, tilasin 2 pussillista karppisokeria =) Leivontaan, kiisseleihin jne jne.


 Nyt mulla on aineksia, joista tehdä vähän vähähiilihydraattisempia syötäviä itselleni, joka on mulla hyvin toiminut painonpudotuksessa. Eli tosiaan olin tossa pari viikkoa sitten jättänyt leivän täysin pois ruokavaliostani ja vaihtanut sen rahkaan vähäsokerisella mehukeitolla ja marjoilla ja makeutin sen nestemäisellä hermesetaksella.

Tuo on tapa, joka toimii mulla jo yksistään painon ylläpitäjänä hyvin. Siihen sitten vielä lautasmallin noudattaminen aterioilla, niin paino putoaa hitaasti, mutta suht varmasti.

Nyt sairastelujeni myötä oon lipsunut ruokavaliosta ja rahkat ovat jääneet ostamatta ja heti sen huomasi vaakalukemassa. Viime maanantaina oli meinaan 300g tullut plussaa... En ehtinyt siitä vaan teille kirjoitella sairastelujeni lomasta. Ja nyt mun täytyy teille myöntää, että karkkipussi ammottaa lähes tyhjyyttään tossa mun vieressä. HYI MUA!!


Mutta NYT! Nyt kun tämä tilaus tuli, mulla ei oo enää tekosyitä olla jatkamatta mun koko loppuelämän projektia: 

  • Oppia syömään oikein ja terveellisemmin
  • Oppia elämään niin, että tunnen itseni energisemmäksi
  • Oppia elämään niin, että jaksan pyörittää arkea paremmin 
  • Oppia elämään niin, etten "ryömi itsesäälissä" vähän väliä... 
  • Ja varsinkin niin, että jaksan hymysuin toohottaa lasteni ja mieheni kanssa (jaksan kyllä nytkin, mutta olisi hienoa, jos jaksaisin useimmiten hymyillä myös mielessäni, enkä vain pintapuolisesti

2 kommenttia:

  1. Moi! Miksi oi miksi hiilareiden pitää olla niin hyviä? Minun pahin sudenkuoppa on väsymys. Kun väsyy, niin tekee entistä enemmän mieli hiilareita. Aterirytmi on kanssa tosi tärkeä asia ja kun syö tasaseen, ei tee niin mieli maaketa. Minä olen vaan ikuisessa sokerikoukussa.... :) Minulla on myös elämäntapamuutosblogi, tosin vähän erilainen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä :) Välillä tulee ihan mahdoton himo oikein hiilareita kohtaan... Tosin se varmaan johtuu hyvin paljon siitä, että oon nyt lipsunut aika pahasti ruoka-ajoista ja ruokavaliosta. Tsemppiä!

      Tuun piipahtaan sun blogissa ja liityn lukijaks. Jokainen elämäntapamuutos on mulle hyvä tuki :)

      Poista

Kiitos kommentistasi =)