s Mammalaiffii: Elämäntapamuutos: Vko 17 tulokset ja fiilikset

maanantai 11. toukokuuta 2015

Elämäntapamuutos: Vko 17 tulokset ja fiilikset

Tää viikko on ollut jotenkin outo! Siksi, etten ole voinut syödä juuri niin kuin olin aikaisemmin suunnitellut syöväni elämäntapamuutokseni aikana. Olen kumminkin noudattanut lautasmallia eli puolet kasviksia, neljännes lihaa ja neljännes pastaa, riisiä tms. Juomat on olleet vettä ja kahvia.

Pelkäsin hurjasti painoni lähtevän tämän takia nousuun, mutta sain kumminkin olla tyytyväinen vaakalukemasta. Olin onnellinen!

Vko 17 tulokset

- 0,3 kg (yht. - 10,7 kg)




Tein tollasen elämäntapamuutostickerin, LilySlimillä, ilokseni seuraamaan etenemistäni painon saralta, sillä oon huomannut tarvitsevani aina välillä jonkun motivaattorin, joka "potkii" mua jatkamaan elämäntapamuutostani. Että jaksan tehdä haaveideni eteen jotain, jotta jonain päivänä saan katsoa peiliin aloituskuva kädessä, "JES! Mä tein sen!" ja "Nyt pääsen vihdoin painonhallinnan pariin ja hankkimaan vähän lisää lihaksia".

Hei, jos sä haluut tehdä itselles tollasen tickerin, jonka voi myös liittää Facebookiin, jos haluaa. Niin sä pääset tekemään sellaisen TÄSTÄ. Tota kautta löydät myös monia muita tavoitetarroja. Esimerkiksi häiden odotukseen ja vauvan odotukseen.

Tossa tarrassa on vaan se haitta, että se seuraa ainoastaan mun painon laskua. Ei kunnon kohoamista (siellä olisi ollut kyllä sillekin oma tarra), olon ja jaksamisen paranemista, eikä energisyyttäni.

Kuva lenkkikengistäni ja talkista. On muuten pahuksen hyvät juoksutossut, suosittelen!

Ootteko muuten tienneet, että vauvan hoitoon käytettävä talkki toimii todella loistavasti hien vangitsijana ja pitää hikilenkkikengät hajuttomina?

Tämä tieto tuli eteeni jokusen aikaa sitten, kun kirjoittelin Mammaliigaan vauvanhoitotuotteista kauneudenhoidossa. Postaukseen pääset TÄSTÄ.

Mitäs tykkäisitte muuten, josko laittelisin silloin tällöin blogiin vähähiilihydraattisia ja/tai muuten kevyitä ruoka- ja/tai leivontaohjeita, jotka olen koennut hyviksi (ohjeet ei ikinä jää mun käsissä alkuperäseen muotoon, kun mulla on tapana niitä muokata oman maun mukaan ja päätyvät usein täysin erilaisiksi)?



#elämäntapamuutos #laihduttaminen #painonpudotus #weightwatchers #loosingweight #lifechange

6 kommenttia:

  1. Itsekin aloitin elämäntapamuutoksen, niin reseptit todellakin kelpaisivat :) Kiva vähän seurailla muidenkin projekteja, niin motivaatio kasvaa :) käy ihmeessä jakamassa neuvoja aloittelijalle; http://eemmaot.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kommentista ja linkistä :) Käyn illalla katsomassa sun blogia. Tsemppiä elämäntapamuutokseen 👍

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitti kommentista :) Okei eli ei muuta ku kuvaamaan kokkauksia :)

      Poista
  3. Tuo kokonaispudotus on jo iso, hieno saavutus.
    Reseptejä toki :)

    ps. kiitos talkkivinkistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Mukavaa, että talkkivinkistä oli hyötyä :)

      Poista

Kiitos kommentistasi =)