s Mammalaiffii: Elämäntapamuutos: Vko 16 tulokset ja fiilikset

maanantai 4. toukokuuta 2015

Elämäntapamuutos: Vko 16 tulokset ja fiilikset

Oletteko tietoisia, että stressihormonit vaikuttavat painonpudottamiseen aikamoisen paljon? Minä olen oppinut tämän kantapään kautta ja jälleen kerran saan todeta, että huomaa hyvin elämäni olevan tällä hetkellä aikamoisen stressaavaa, sillä paino ei meinaa hetkahtaa yhtään mihinkään...

Minua ei haittaisi painon junnaaminen, jos tuntisin oloni paremmaksi kuin ennen. Olisin virkeä ja energinen... Mutta EI! En ole, vaan nimenomaan tämä meidän taloudellinen tilanteemme stressaa minua niin paljon, että voin kokonaisuudessaan pahoin. Stressaan jokaista päivää, jokaista postilaatikolla käymistä laskun pelossa, sitä, että riittääkö raha bensaan, että pääsen töihin ja sitä, että riittääkö meidän rahat ruokaan, niin kauan, että mulle tulee ensimmäinen koko kuukauden palkka.


Huomenna stressi vähän helpottaa, sillä saan vajaa viikon palkan. Mutta eihän tuo pitkälle vie, kun auton vakuutuslaskukin odottaa maksajaansa. Mutta joo... Kaippa tästä selvitään, kun elellään tooooodella nuukasti ja yritetään säästää ihan kaikessa! Ja josko vihdoin saisin lähetettyä lapsille liian pienien vaatteiden boxin vähänkäytetty.fi nettikirpparille. Josko sitä kautta saataisiin pieni apu taloudelliseen tilanteeseemme.

Tämä tarkoittaa myöskin sitä, etten pysty noudattamaan haluamaani ruokavaliota, vaan on syötävä sitä, mikä on halvinta. Joten vähän jännittää ja pelottaa miten elämäntapamuutokseni käy! Toistaiseksi kaikki hyvin... ja en suostu luovuttamaan! Mä pystyn siihen pienelläkin budjetilla =)


Vko 16 tulokset

- 0,2 kg (-8,4 kg)



Eli te ihanat tsempparit! Tarvitsen apuanne! Kertokaa mulle hyviä säästövinkkejä ja oikein halpoja ruokia, jotka kumminkin olisivat sellaisia, että ne lapsillekin maistuisivat...



#elämäntapamuutos #laihduttaminen #painonpudotus #weightwatchers #loosingweight #lifechange

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi =)