s Mammalaiffii: Elämäntapamuutos: Vko 13 tulokset ja fiilikset

maanantai 13. huhtikuuta 2015

Elämäntapamuutos: Vko 13 tulokset ja fiilikset

Tänään oli vähän kenkkua mennä vaakaa morjenstamaan, kun oli takana tankkausviikonloppu. Mutta katsoin sen kumminkin tarpeelliseksi, sillä minulla alkoi tänään Motiviren kesäkroppa -verkkovalmennus (piti saada valmennukselle aloituspaino & vyötärömitta). Valmennuksella tavoittelen painonpudotusta, parempaa oloa ja kiinteytystä kroppaani. 

Tankkausviikonlopun pidin sen takia, että myös tämä valmennus muodostuu vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta ja täten kroppa oli saatava iskukuntoon sitä ennen. No, okei... Oli mulla omakin lehmä ojassa tässä: Perjantaina käytiin Lapsimessuilla Hesassa ja Sunnuntaina vietettiin Inkan 3v. synttäreitä. Joten, halusin antaa itselleni luvan herkutella kohtuudella.

Aamupala & Lounas. NAM! Mä niin tykkään tästä uudesta ruokavaliosta =)

Mitä fiiliksiin tällä hetkellä tulee, niin ne on vähän jännittyneet uuden verkkovalmennuksen takia. Mutta hyvällä tavalla. Tunnen itseni motivoituneeksi opettelemaan uusia asioita paremmasta ja terveellisemmästä elämästä.

Vähän vielä terveys tökkii vastaan, koska yskäni on aikamoinen ja kurkkuni kipeä, mutta kohta pääsee varmasti täysillä tykittämään treenejäkin jo. Tein toki tänäänkin treenin, mutta sellaisella varovaisella tempolla terveyteni takia.

Suurimpana aikaa vievänä asiana, mulla on tällä hetkellä kumminkin mun kuopukseni Aino. Raukalla on tosi paljon kuumetta. Tänäänkin ollut koko päivän 38,5 - 42 astetta. Korvat tulehtuneet ja sai uuden antibioottikuurin. Mutta äsken, kun häntä yritin saada nukkumaan ja hänelle tuli niin kuuma, että tarvi vaihtaa yöpukua, niin huomasin hällä toisessa jalassa ja toisessa kädessä muutaman näpyn... Hmm... Onko hänelle iskenyt samaan aikaan vauvarokko? Tai vesirokko? Toivottavasti typy olisi huomenna aamulla jo paremmassa kunnossa ja kuume ei olisi niin korkea. Mun sydän murtuu katsellessa, kun toinen on niin reppana! 

Mutta takaisin itse aiheeseen...

Vko 13 tulokset:

 

+ 0,2 kg (yhteensä - 6,6 kg)

 

Vyötärö: - 1,5 cm (yht. - 7 cm)



Nyt tankkausviikonlopun jälkeen luulisi olevan tulossa huimempi pudotus ensi maanantaina. Toivottavasti se myös pitää paikkansa ja saan pomppia ilosta, kun nään vaakalukeman ensi maanantaina =)




#elämäntapamuutos #laihduttaminen #painonpudotus #weightwatchers #loosingweight #lifechange #motivire #mammalaiffii

4 kommenttia:

  1. mielenkiintoista lukkee tästä sun dieetistä kun on vhh. Olen itsekkin,mutta minulla ei ole mitään valmennusta vaan ihan itse koitan pakertaa :) Tsemiä! Mukavaa on lukea sun blogiasi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti palautteesta aivan ihanasta palautteesta ja tsemppauksesta =)

      Mulla on tosiaan vähän säätöjä sun toisia ollut tän mun elämäntapamuutokseni myötä, mutta lähinnä vain siksi, että kaipaan toisinaan vaihtelua ja mulla on niin paljon vielä opittavaa, että kaipaan välillä siihen tukea ulkopuoliselta taholta.

      Oot tosi vahva, kun olet ryhtynyt elämäntapamuutokseen itsenäisesti. Jos joskus kaipaat tukea tms, niin voit olla minuun yhteydessä: mammalaiffii@hotmail.com

      Tsemppiä ja voimia muutokseen <3

      Poista
    2. Mutta tottahan toki minulta voi kysellä asioista myös blogin kautta ;)

      Poista
    3. Säädetty tässä on itsekkin suuntaan ja toiseen ja koitettu vaikka ja mitä laihutusta :) Vaan tää vhh tuntuu hyvältä. Saa herkutella joskus kuitenki. Ja mitä ite oon leiponu niin tosi hyvänmakusta tullu. Vaikkei olekkaan sokeria eikä viljaa.
      Kiitos itsellesi tsempistä ❤ Vertaistuki on aina todella tärkeää ja sillä pärjääkin jo pitkälle :)

      Poista

Kiitos kommentistasi =)