s Mammalaiffii: Elämäntapamuutos: Vko 11 tulokset

maanantai 30. maaliskuuta 2015

Elämäntapamuutos: Vko 11 tulokset

Kuva: CC: arya ziai - flickr

Tää viikko oli kurja! Meinaan meidän koko perhe on sairastellut enemmän tai vähemmän kokoajan. Viikkoon ei sisältynyt liikuntaa ollenkaan, sillä kaikki aika on mennyt sairaita lapsosiani hoitaessa. Reippaita kyllä ovat olleet, kun ottaa huomioon, että molemmilla on flunssa, korvat tulehtuneet ja silmätkin tulehtuneet. Nyt onneksi on tyttöjen lääkitys kunnossa ja alkavat jo piristymään. Minä itse en ole vielä kunnossa, vaan minulla todettiin tänään influenssa!! JEP!! Hyvinpä toimi influenssarokotus, joka otettiin koko perheelle = MURR!!.

Mutta joo, itse asiaan...

Kuva: CC: arya ziai - flickr


Elämäntapamuutokseni on tosiaan ollut nyt viikon verran "katkolla", mutta kumminkin pyörinyt aiheena mielessäni. Kohta alkaa ilmat lämpenemään ja mulla on jo sotasuunnitelma, joka laittaa mut lisäämään liikuntaa rutkasti elämääni. 

  •  2 kertaa viikossa meinaan karata tekemään ulkosalle ihan yksin kunnon ulkoilmatreeniä, johon kuuluu monenlaisia liikkeitä ja hyppyjä (tehokkaampi treeni vielä etsinnässä).
  • 2 kertaa viikossa käyn pidemmällä kävelyllä tyttöjen tai toisen heistä kanssa (tuplakärryt).
  • ja sisäliikunnaksi kahvakuulatreeniä 2 kertaa viikossa ja josko oikein hyvä ilma on, niin hilpasenpa sitä heiluttelemaan takapihalle aurinkoon =)

Lisäksi olen osallistumassa Motiviren kesäkroppahaasteeseen Facebookissa, joka on 6 viikkoa kestävä kunto- & ruokavalio-ohjelma. Hinta ei päätä huimannut (12,95e / 6 vkoa), joten lähdin mukaan. Josko siitä saisi vähän lisäpuhtia taas tähän elämäntapa-muutokseen.


Vko 11 tulokset:

+/- 0 kg (yht. -5,9kg)



11 viikon hukatut sentit...

  • Vyötärö -5,5cm
  • Rinta: -2cm
  • Lantio: -3,5cm
  • Käsivarsi: -1cm
  • Reidet on mun pahimmat ongelmakohdat ja niistä ei oo vielä senttejä lähteny =\


 Minulla on etsinnässä erittäin tehokas ulkotreeni! Eli jos sulla on ohjeistus moiseen ja olet halukas jakamaan sen kanssani, voit joko kertoa sen minulle kommentilla tähän postaukseen tai sitten lähettää sähköpostia: mammalaiffii@hotmail.com


Mukavaa viikon alkua kaikille!



#elämäntapamuutos #laihdutus #painonpudotus #weightloss #lostinches #mammalaiffii #motivire #kesäkroppavalmennus #kesäkroppahaaste

3 kommenttia:

  1. Hei hieno ulkoasu! :)
    Älä ota stressiä, olethan saanut jo hienoja tuloksia! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitti =) Olen yrittänyt uudistaa ulkoasua ja olinkin vähän palautetta vailla =)

    Jep, en tosiaan ota stressiä tästä. Tää on mun loppuelämän muutos ja siksikin on hyvä, että se menee ns. hiljaa hyvää tulee -menetelmällä, jotta sitten on helpompaa pitää paino kurissa, kun jossain välissä normaalipainoon sitten pääsen.

    Kiitti tsempeistä!

    VastaaPoista
  3. Minkälaista ulkotreeniä olet ajatellut? :) Mulla on vanhassa blogissa vaikka mitä, voisin vähän kaivella. Silloin kun ollaan kipeänä niin ollaan kipeänä, turha ressata treenaamisesta silloin, ehdit kyllä kunhan parannutte kaikki :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi =)