s Mammalaiffii: Elämäntapamuutos: Vko 10 tulokset ja fiilikset

maanantai 23. maaliskuuta 2015

Elämäntapamuutos: Vko 10 tulokset ja fiilikset

Jestas, kun nää viikot menee äkkiä. Tällä viikolla en juurikaan ehtinyt ylimääräistä kuntoilua harrastaa. Ainoat liikuntani olivat lasten kanssa touhutessa, sekä ulkona että sisällä. Kyykky- & vatsalihashaastekin jäi tältä viikolta tekemättä, mukamas puuttuvan ajan takia. Tekis mieli kyllä potkia itseänsä takamukselle, jos vain pystyisi!! Taidan olla tässä asiassa tekosyiden mestari... 

Kostoksi itselleni, aloitan haasteet alusta... Hähhää!!! Mitäs menin lusmuilemaan kokonaisen viikon.

Syömiset on myös menneet vähän sinnepäin, mutta mihinkään kovin rasvaiseen en ole sortunut ja mieheni karkkipussista (pahuksen mammuttimarkkinat) otin vaan ihan muutaman namin. Ne muuten maistui ihan pahuksen hyvältä ja olin todella tyytyväinen, että otin vaan muutaman, sillä useasti entisessä kehnompien elämäntapojeni -elämävaiheessa, saatoin vetäistä nameja niin paljon, että etoi ja lujaa ja oksentaminen olisi tuntunut hyvältä. MIKSI! Miksi ihminen tekee sellaista itselleen?... Hulluahan sellainen on! Nyt tosiaan nautin niistä muutamasta ja lopetin siihen. Olin ylpeä itsestäni. Olihan se jonkinlainen saavutus, verrattuna aikaisempaan =)

Tänään aamulla sitten kävin vähän jännityksen alaisena morjenstamassa meitin vaakaa. Vähän pelkäsin tulosta, kun on naisten päivätkin justiinsa päällänsä, että minkälainen tulos sieltä tulee. Mutta turhaan pelkäsin =)

Vko 10 tulos:

- 1,0 kg (yht. - 5,9 kg)



Tein tällaisen kuvan, joka kuvastaa mielestäni aikamoisen hyvin kaikkia muutoksia, joita olen jo tehnyt ja tulen tekemään. 

Esimerkiksi: Talking - Listening: Vähemmän puhetta muutoksesta, että sellainen tulisi tehdä ja enemmän oman itsensä kuuntelemista, mitä sitä itse oikeasti haluaa ja mitä kroppa haluaa ja tarvitsee. Minkälaista elämää sitä on oikeasti valmis viettämään, mitä kaikkea sitä jaksaa viikosta toiseen tehdä jne.  Tai Doubting - Believing: Vähemmän epäilemistä, että musta ei oo tähän ja enemmän uskoa siihen, että mä osaan ja pystyn ja mä myös saavutan sellaisen elämän, jota mä haluan ja kaipaan. Mä pystyn siihen!

Nyt tytöt ovat kipeinä ja tarvitsevat minua lähes 100%:sti kokoajan, joten en ehdi teille enempää avaamaan tätä kuvaa ja sen luomia ajatuksia. Mutta kyselkää ihmeessä, josko jokin kohta teitä ihmetyttää ja mietitte, että mitä olen sillä tarkoittanut! Vastaan mielelläni ja niin pian kuin mahdollista.

Hyvää yötä kaikille ja kauniita unia! 



#mammalaiffiielämäntapamuutos #elämäntapamuutos #laihdutus #painonpudotus #weightloss #newlife #lessmore #losingweight

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi =)