s Mammalaiffii: Elämäntapamuutos: Vko 4 tulokset

maanantai 9. helmikuuta 2015

Elämäntapamuutos: Vko 4 tulokset


TADAA!! Taas on viikko takana mun elämäntapamuutostani ja tällä kertaa ei tarvinnut mutruilla vaakalukemasta. Se oli meinaan vähän parempaan päin. Mukavaa =)

Tämän viikon aikana olen lueskellut monia nettisivustoja ja ammentanut lisää motivaatiota ja tietoa "paremmasta ja kevyemmästä" elämästä itselleni. Suurimpina aiheina löysin, monesta paikasta, pari hyvää faktaa:


"Vaikka laihdutat, sinulla on lupa syödä itsesi kylläiseksi." 

 

ja 

 

"Sinun ei tarvitse syödä vähemmän! Sinun tarvitsee vain syödä oikein!"



Kuvassa muutamia mun ruokia elämäntapamuutokseni ajalta.
Eli...

Päivän aikana olisi hyvä syödä tasaisesti ja olisi hyvä myös muistaa juoda vettä tasaisesti koko päivän ajan (2-3 litraa). Jos et syö tasaisesti, niin verensokerisi heittelehtii ja todennäköisesti päädyt illalla nälissäsi jääkaapille katsomaan, että olisko siellä mitään naposteltavaa.

Ja jos taas syöt ja juot liian vähän päivittäin, voi kroppasi mennä säästöliekille.

Jos syöt liikaa, liian nopeasti, tulee ähky ja lihoat. Joten kannattaa varata aikaa syömiseen reilusti ja kuunnella omaa oloaan tarkkaan, sillä kylläisyys tulee jälkijunassa.

Usko pois! Minä olen henkilökohtaisesti kokenut nuo kaikki elämäni aikana ja kerrasta en ole oppinut. Sen huomaa peilikuvasta ja vaakalukemasta. Mutta nyt mun opit on kohdallaan ja suunta hyvä =)



Vko 4 tulokset:


- 0,5 kg (yht. - 2,5 kg)



Vyötäröstä -1,5 cm ja rintojen alta -0,5 cm. Muuten samat mitat.




#mammalaiffii #elämäntaparemontti #laihdutus #painonpudotus #weightloss #loosingweight #fitfarm

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi =)