s Mammalaiffii: 30 numeroa elämästäni

torstai 26. helmikuuta 2015

30 numeroa elämästäni


Tutustu bloggariin...


  1. Olen syntynyt vuonna 1979
  2. Muutimme Paimioon, kun olin 3-vuotias.
  3. Olin onnekas ja naapureinamme oli 3 ikäistäni tyttöä, 1 nuorempi, 1 vanhempi ja 1 poika. Leikkikavereita riitti jokaiselle päivälle. Useasti leikimmekin yhdessä koko porukka. Myös lähistöllä oli paljon kavereita...
  4. Aloitin koulun 6 vuotiaana
  5. Aloitin harmonikan soittamisen 7 vuotiaana
  6. Ensisuudelma 7 vuotiaana (no, suudelma ja suudelma... taisin yllättää luokkakaverin suukolla välitunnilla, jos oikein muistan)
  7. 3 luokalla valitsin englannin ensimmäiseksi vieraaksi kieleksi opetella. Paras kaverini valitsi Ruotsin ja joutui vaihtamaan koulua. Muistan vieläkin, kuinka paljon se mua harmitti.
  8. Olin koulukiusattu 3-6 luokalla. Siitä jäi ikuiset arvet.
  9. Aloitin Turun super pesiksessä pesäpallon pelaamisen 4 luokalla.
  10. 5 luokalla, kun kävimme taas kerran äitini kummitytön luona kyläilemässä, niin hän kertoi minulle kauppiksessa opiskelusta ja sinä hetkenä päätin, että sinne minäkin haluan.
  11. Lopetin harmonikan soiton 7 luokalla, kun en halunnut esiintyä enää missään. Mulla oli silloin esiintymiskammo ja opetukseni olisi muuttunut ryhmäopetukseksi, joka kävisi aina välillä jossain esiintymässä.
  12. 7 luokalla, kun vihdoin koulukiusaaminen oli loppu, kokeilin rajojani olemalla vähän "rasavilli" ja se aiheutti sen, että liikuntatunnilla muutamat pojat juoksivat kilpaa hakemaan minua tanssimaan. Vähän nolotti, kun meinasivat ihan tappelemaan ruveta. Olin kumminkin edelleen se ujo pikkutyttö, joka olin ollut aina ennenkin...
  13. 7 luokalla olin ensimmäisen kerran discossa (jos ei mehudiscoja lasketa)
  14. Jouduin lopettamaan pelaamisen Turun super pesiksessä 7 luokalla, kun isäni lopetti rinnakkaisjoukkueen valmentamisen. 3-4 kertaa viikossa Paimio-Turku välin ravaaminen olisi tullut liian kalliiksi.
  15. 8 luokalla kokeilin tupakan polttamista... Hyi hemmetti!! Mitä kaikkea sitä tekeekään päästäkseen suosioon ja miksi ihmeessä... 
  16. Ensimmäinen "suhteeni" oli 8 luokalla. Näin jälkikäteen ajateltuna, se oli lähinnä vain hyvä ystävyyssuhde.
  17. Valmistuin peruskoulusta v. 1995
  18. Kävin ensimmäisen kerran yöelämässä (lukuunottamatta nuorisodiscoja) 15-vuotiaana.
  19. Aloitin merkonomi-opinnot vuonna 1995
  20. Kesällä 1995 pyöräilin 19 km per suunta, mansikkamaalle töihin.
  21. Valmistuin merkonomiksi vuonna 1998
  22. Olen asunut elämäni aikana 15 eri osoitteessa.
  23. Minulla on 1 sisko. Aivan ihana sellainen =)
  24. Olen ollut aviomieheni kanssa yhdessä n. 9,5 onnellista vuotta!
  25. Tämä on minulle 2 avioliitto ja toivottavasti viimeinen =)
  26. Minulla on 2 ihanaa tytärtä.
  27. Esikoiseni synnytys kesti 17 tuntia.
  28. Kuopuksen synnytys kesti vajaa 7 tuntia.
  29. Olen 160 cm "pätkä" (tai siis 159,5 cm, mutta eikös se pyöristetä ylöspäin... joohan...)
  30. Olen kokeillut elämäni aikana reilusti yli 10 harrastusta, mutta kaikki jotenkin aina lopahtaa (paitsi tää bloggaus onkin tosi jees, tuskinpa lopahtaa). Eli tarpeeksi kiinnostavaa harrastusta ei ole tainnut vielä löytyä. Ehdotuksia??


#mammalaiffii  #milla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi =)