s Mammalaiffii: Elämäntapamuutos: Vko 1 tulokset

maanantai 19. tammikuuta 2015

Elämäntapamuutos: Vko 1 tulokset

Nyt on ensimmäinen elämäntapamuutos -viikkoni takana päin ja on tulosten aika. Ennen sitä, laitan teille mun ennen kuvat (jotka tosin otin vasta tänään) ja kerron mitä kaikkea viikko on tuonut tullessaan.

 Ennen kuvat


Tässä teille ennen kuvat, joissa toki olisin voinut hymyillä, mutta jäi jostain syystä väliin. Flunssa varmaan painaa turhan paljon päälle.

Tässä kuva edestä eli otettu tänään 19.1.15

Tässä kuva sivusta

Kuten näette, pudotettavaa on ja paljon. Kuvissa olen raskaana olevan naisen näköinen, vaikken olekaan raskaana. Erittäin suurena haasteena tulee myöskin olemaan kiinteytys, jotta saan kaiken ylimääräisen ihon vetäytymään normaaliksi.

Viikon kuulumiset


Ei repsahduksia. Vaikka eteisen kaapissa on joulusuklaata ja paljon (lähinnä etoo ajatus, tuli suklaaöverit vedettyä jouluna). Ja mieheni toi croisantteja Lidlistä (järjettömän hyviä normisti, nyt ei tehny mieli). Eilen illalla paistoin miehelleni ja lapsilleni lettuja. Kun he söivät lettuja mansikkakerman kanssa, niin minä popsin appelsiinia. Ja ei muuten tehny edes tiukkaa! Appelsiini oli todella hyvää ja mehukasta. Olin myös todella tyytyväinen itseeni, kun ei minun tehnyt edes mieli lettuja, vaikka tykkään niistä normaalisti todella paljon. Joten sanoisin, että loistavasti menee, kun ei ole tullut mitään ihmeellisiä mielihaluja. JEE!!

Fiilikset tasolla ok. Tällä tasolla vain siksi, koska koko perhe sairastaa flunssaa ja oloni on erittäin tukkoinen ja vetämätön ajoittain. Mutta välillä, kun lääke vaikuttaa, niin tunnen itseni energiseksi. Laihdutuksen motivaatiot eivät ole kaikonneet, vaan pikemminkin korostuneet ja kasvaneet. Ja olenkin todennut, että minä haluan tätä ihan todella paljon. Haluan olla se Milla, joka tän ylisuuren kuoren alla on. Haluan oppia tuntemaan sen Millan uudelleen ja rakastamaan sitä!

Ruokailut ovat menneet hyvin, koska olen ajoittanut ne perheen ruokailurytmin mukaisesti. Aamupalan, lounaan ja päivällisen syön perheeni kanssa samaan aikaan. Välipalan syön, kun saan Ainon nukutettua, ihan kaikessa rauhassa ja hiljaisuudessa. Ja iltapalan syön mieheni kanssa, ennen nukkumaanmenoa.

Olen myös ajatellut ennalta aina, että mitä syön. Eli ollaan tehty ns. varastoon laatikoita ja ruokia, niin että lounas on helppo vaan ottaa ja lämmittää. Viime viikon aikana meillä syötiin: lasagnea, kaalilaatikkoa ja makaroonilaatikkoa. Kaikissa mukana runsaasti juureksia ja lisäksi puoli lautastanihan on aina salaattia (salaatti-kurkku-tomaatti).

Lautasena käytän Iittalan pienempää ruokalautasta (oiskohan salaattilautanen nimeltään...), jotta annokset eivät kasva liian suuriksi. Olen koennut lautaskoon oikein hyväksi, vaikka onkin normaali ruokalautasta vähän pienempi.

Vedenjuontikin on onnistunut hyvin, vaikka se on ollut aina minulle vähän "pakkopullaa", joten se on ollut yksi opeteltavien asioiden listalla. Tosin vessassa oon saanu ravata vähän turhankin usein...

Liikuntaa on tullut vaan sen verran, mitä nyt lasten kanssa touhuamisesta, kodin ylläpidosta ja pulkkamäestä on kertynyt. Mutta vielä en panostanutkaan liikuntapuoleen yhtään. Sen teen vasta 26.1. lähtien, kun alkaa SS Superdieetti (Fitfarm).

Vko 1 tulos 

(12.-18.1.15)


Aamulla kiipesin vaa´alle jännittyneenä, että onko homma lähtenyt rullaamaan vai ei. Suoranaisesti pelotti vähän, mutta ajattelin mielessäni, että josko ei mitään oo tapahtunut, niin on mulla vielä paljon mahdollisuuksia keventää ruokavaliotani ja liikunta puuttuu projektista lähes kokonaan.


Ja pääsin, kuin pääsinkin hymyilemään tulokselle: 
-1,2 kg   JEE!!


Alussa mittasin myös sentit vyötäröltä, lantiolta, rinnanympäryksen ja niitten alta, reiden ja käden. Mutta tällä viikolla en vielä niitä mitannut uudestaan, kun tuskin mitään vielä on niitten osalta tapahtunut. Ne mittaan sitten ensi viikolla ja siitä lähtien kahden viikon välein.


Ja tuli mieleeni, että josko joku teistä on aloittamassa myös ss superdieetin ensi viikon maanantaina, niin olisi ihanaa vaihtaa ajatuksia. Joko voit ihan kommentoida mun postauksiin (Voi muutkin, tottakai! Se olis tosi mukavaa) tai lähettää mulle sähköpostia: mammalaiffii@hotmail.com.


Ja sitten: 

...Kohti tämän viikon haasteita!... 
Toivoen, että ensi viikon maanantainakin saan hymyillä leveästi, astuessani vaa´alle =)



#elämäntapamuutos #laihdutus #painonpudotus #tulokset

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi =)