s Mammalaiffii: 50 faktaa elämästäni ja unelmistani!

lauantai 3. tammikuuta 2015

50 faktaa elämästäni ja unelmistani!


Ajattelin, että haluaisitte ehkä tietää enemmän blogipostausten kirjoittajasta eli minusta?

Joten päätin, uuden vuoden kunniaksi, jakaa teidän kanssanne, 50 faktaa minusta =) Toivottavasti ette liikaa järkyty ;)

  1. Olen syntynyt 18.10.1979 Padasjoella
  2. Asun nyt Paimiossa
  3. Minulla on ihana perhe. Kaksi suloista tytärtä (Aino 1/14 ja Inka 4/12) ja ihana aviomies.
  4. Olen asunut elämäni aikana Padasjoella, Turussa kahdesti, Paimiossa kahdesti (3 eri osoitteessa), Naantalissa, Raisiossa, Salossa kahdesti (5 eri osoitteessa), Somerolla ja Kaarinassa.
  5. Olin lapsena ujo (edelleenkin vähän).
  6. Olin ala-asteella koulukiusattu.
  7. Pelasin nuorena pesäpalloa Turku-pesiksessä.
  8. Soitin ala-asteella harmonikkaa, kunnes muut mielenkiinnon kohteet veivät harjoittelusta voiton ;)
  9. Minun ensimmäinen "parisuhteeni" oli yläasteella.
  10. Olen opiskellut merkonomiksi Raision kauppaoppilaitoksessa.
  11. Olisin pienenä tyttönä halunnut harrastaa ratsastusta, mutta se oli liian kallista puuhaa.
  12. Vietimme nuoruudessani paljon aikaa asuntovaunuillen.
  13. Olen voittanut naamiaiset Peppi Pitkätossuna, hyppien noin kilsan kuin Peppi (leirintäalueen kaikki tiet, jotka ristiin rastiin veivät leirintäalueen ympäri).
  14. Koulun joulunäytelmissä jouduin aina olemaan äiti tai joulupukin muori, vaikka olisin halunnut olla tonttutyttö tai enkeli. Olin kuulemma niin äidillinen...
  15. Äitini on/oli kampaaja
  16. Ja isäni rakennusmies (rakentanut meillekin monta taloa)
  17. Halusin pienenä poliisiksi
  18. Olen 159,5 cm "pätkä" ja joo, tykkään sanoa, että oon 160 cm =) Pyöristys kunniaan!
  19. Olen lähes aina ollut vähintään lievästi ylipainoinen.
  20. Yksi unelmistani onkin olla normaalipainoinen.
  21. Materiaalistisia unelmiani ovat tällä hetkellä järjestelmäkamera, kahvikone (caffe latte, NAM!!) ja uusi tietokone (tällä hetkellä joudun käyttämään miniläppäriäni, kun vanha kone otti ja petti).
  22. Unelmoin lomamatkasta (enemmän kuin viikko) perheeni kanssa ulkomaille.
  23. Voitin joulukuussa useammassa arvonnassa, joka on ihan ihmeellistä, kun yleensä en voita mistään mitään. Voitin mm. ylläripaketin (namia ja tuoksusydän), tytöille vaatteita ja Solo Sokos Hotel Paviljonkiin sviittiyön =)
  24. Lempivärejäni ovat pinkki, liila ja musta.
  25. Olen musiikkimaultani kaikkiruokainen, kunhan musa ei oo mitään örinää eli sanoista saa selvää ja musiikki ei oo pelkkää pauhausta.
  26. Telkkarista tykkään katsoa komedia-sarjoja, Emmerdalea ja joskus hyvii leffoi, jotka yleensä on mut tuntien joko jotain romanttisii komedioi tai kunnon toimintaa (ei mitää sotaleffoi, avaruusleffoi tai liian tulevaisuusjuttuja: robojuttui siis).
  27. Opin joka joulu inhoamaan suklaata syömällä suklaaöverit ja joka vuosi överit on taidokkaasti unohdettu noin kuukaudessa...
  28. Mulla on peruslaiska luonne, mutta tykkään silti järjestyksestä (hankala yhdistelmä)
  29. Rakastan puhtaiden lakanoiden tuoksua! Varsinkin kesäisin, kun ovat kuivuneet ulkosalla! =)
  30. Kun haluan hengähtää kaikesta ja saada ajatukset kunnolla rullaamaan, turvaudun luontoon. Metsässä jos jossain, ajatukset juoksee kunnolla ja saa isompiakin päätöksiä tehtyä.
  31. Tykkään hirmuisen paljon Caffe Latte:sta ja sorrunkin sellaisen nautiskelemaan usein shoppailureissuilla.
  32. Olen ministi shoppailuholisti. Nykyään en enää niin paljoa, kuin noin 15 vuotta sitten.
  33. Olen ollut ennenkin yhden kerran naimisissa.
  34. Lempiasioitani tehdä: nukkuminen, luontoreissut (nykyään aika harvassa), kaikennäköinen näprääminen (mm. korujen tekeminen), olla vaan ja pyöriä netissä, ulkomaan matkustelu, lasten kanssa touhuaminen ulkona... 
  35. Minulla on atooppinen iho.
  36. Tällä hetkellä olen kotiäiti.
  37. Rakastan perhettäni yli kaiken. Mikään ei mene perheen edelle!
  38. Kaipaan muutamia nuoruuden ystäviäni, joista en ole ikuisuuksiin kuullut yhtään mitään.
  39. Haluaisin olla sen verran varakkaampi, että saisin sisustaa kämppämme uusiksi (ihan kokonaan, sis. myös remonttia)  ja laittaa kaikki vanhat huonekalut kierrätykseen. Ehkä vielä joskus =)
  40. Haluaisin osata lukemisen jalon taidon. Kun alotan kirjan, niin kyllästyn siihen viimeistään, kun olen lukenut kaksi ensimmäistä lukua...
  41. Haluaisin, että "liikuntakärpänen" tulisi ja iskisi minuun todenteolla, jotta oppisin rakastamaan liikuntaa ja kuntoilua
  42. Pureskelen kynsiäni.
  43. Rakastan eläimiä.
  44. Vanhemmuus on haastavampaa, mutta palkitsevampaa kuin luulin.
  45. Kaipaan omaa aikaa.
  46. Oli yllättävää, kuinka lapsien saaminen, tekee naisen hormoniherkäksi vielä usean kuukauden jälkeenkin.
  47. Rakastan vanhempiani.
  48. Lempiruokiani ovat mm. lihapullat ja muusi, kanasalaatti ja medium-pihvi vihannespedillä.
  49. Lempijuomia mulla ei oikeastaan ole. Tykkään maidosta ruoan kanssa. Illanvietossa kunnon siideristä (ei kauppatavaraa... esimerkkinä Saimaan Juomatehtaan siiderit ja strongbow (jota muuten nykyään taitaa saada ihan kaupastakin)). 
  50. ja haluaisin muuttaa isompaan kämppään perheeni kanssa, jotta tytöt saisivat omat huoneet ja me lisää varastotilaa.

Tässä vielä kuva teille minusta Jelsassa, Kroatiassa. Vuonna 2009, kun olimme mieheni kanssa ensimmäisellä yhteisellä lomamatkalla ulkomailla. Rakastuin paikkaan ja matkustimmekin myöhemmin Kroatiaan vielä toisen kerran ja tuskin sekään viimeiseksi jää ;)

Anteeksi kuvan huono laatu. Se on otettu silloisella kamerakännykälläni...


Siinäpä iso liuta faktaa meikäläisestä! Josko herätti jotain kysymyksiä, niin aina saa kysyä. Vastaan kyllä =)

Mukavaa viikonloppua itse kullekin!



#minäkuva #mammalaiffii #milla #faktaa #unelmia

3 kommenttia:

  1. Ihana! Voisin joku päivä tehdä sama postauksen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti =) Tätä oli mukavaa tehdäkin, joten suosittelen!

      Poista

Kiitos kommentistasi =)